In atentia clientelei!.
BC “Banca Sociala”SA informeaza clientii, deserviti de catre Banca, ca in ultimul timp au fost inregistrate cazuri cind prin intermediul postei electronice persoane necunoscute din numele unor banci comerciale din Moldova solicita inormatii justificative privind numerele de identificare a cardurilor bancare.
In acest sens, BC “Banca Sociala”SA recomanda clientilor sa nu raspunda la asa fel de mesaje, in care din numele Bancii – emitente a cardului bancar este solicitata informatia despre datele personale si sa nu urmeze “link-uri” mentionate in mesaje (inclusiv “link-ul” la site-ul Bancii) deoarece acestea pot duce la site-urile twin a Bancii.
BC “Banca Sociala”SA atrage atentia clientilor asupra faptului ca nici o sucursala a Bancii nu cere cleitilor sai prin telefon, prin posta electronica sau alte surse de comunicari datele confidentiale cu privire la contul de card si cheile personale de autentificare (PIN-codul, numarul cardului, termenul de valabilitate a cardului, CVC2/CVV2- codul de securitate).
La primirea unor astfel de solicitari BC “Banca Sociala”SA roaga sa ne contactati la tel. 22-45-50 sau sa trimiteti e-mail pe adresa card@socbank.md.