BC “Banca Sociala” SA ofera clientilor sai un nou tip de servicii “Extrase prin Internet”.
In prezent, ca rezultat al utilizarii deservirii la distanta Banca ofera pe linga alte servicii si serviciul nou – “Extrase prin Internet”. Pentru a beneficia de acest tip de servicii, clientul trebuie sa dispuna de computer conectat la reteaua Internet. In orice punct de acces la reteaua Internet clientul bancii poate beneficia de acest serviciu, poate examina, tipari si pastra extrasele aferente soldurilor de la conturile sale din ultimele 5 zile operationale.
Spre deosebire de extrasul obisnuit emis clientului de catre banca cu privire la soldurile conturilor sale din ziua precedenta, utilizatorul acestui tip de servicii poate obtine informatie reinnoita privind situatia conturilor sale in decursul zilei operationale, cu exceptia ultimelor 1-2 ore. Aceasta conditie speciala a clientului se expune in contract.
1. La semnarea contractului, clientul va inregistra la dorinta – numele, denumirea (login), in baza caruia va putea avea acces la sistem si parola (passward) necesara pentru accesul la cont. Clientul va indica aceste date in chestionarul-cerere pe care il va indeplini.
2. Pentru a obtine extrasul e necesar de a selecta in meniul site-ului Bancii (www.socbank.md) regimul: "Intrare in sistemul “Primirea extraselor”, de introduce numele (login) si parola (passward).
3. Dupa ce se va deschide fereastra cu prevenirea despre aceea ca intra si in legatura protejata – apasati pe "O'k". Daca se va deschide fereastra cu propunerea de a pastra parola, in cazul cind PC este utilizat numai de Dvs.