Ce reprezintă serviciul:
Serviciul “Investigarea extrasului” permite clienţilor băncii, persoanelor fizice şi juridice – de a avea acces 24/24 ore la informaţia privind starea conturilor sale curente.
Accesul la informaţie este operat prin site băncii.
De ce este necesar serviciul:
Companiile pot beneficia de informaţia referitoare la mişcările şi soldurile la conturile lor pentru ultimule 5 zile lucrătoare.
Persoanele fizice pot dispune de informaţia privind ultimele 5 operaţiuni la contul de card.
Cum te poţi conecta la reţea:
Pentru a beneficia de acest serviciu este necesar, în primul rînd, de a încheia cu banca un contract şi a obţine în mod individual “Numele consumatorului” şi “Parola”.
Cum poţi utiliza serviciul:
După aceasta puteţi beneficia de serviciul menţionat pe site băncii, alegînd compartimentul “Investigarea extrasului” pe pagina start a site.
După ce aţi ales acest compartiment întroduceti “Numele consumatorului” şi “Parola” pentru accesul la informaţia necesară. Imediat după alegerea compartimentului “Investigarea extrasului” apare o ferestruică, prevenind despre faptul dacă este stabilită o conectare protejată cu banca pentru asigurarea securităţii schimbului de informaţie între computatorul DVS şi serverul băncii. Acesta este un comunicat informaţional şi deaceea e suficient să apeşi butonul “OK” pentru continuarea funcţionării programului.
După introducerea “Numelui consumatorului” şi “Parolei” ve-ţi avea acces la extrasul din conturile DVS. Îl puteţi deschide, păstra în formă de fail în computatorul DVS, puteţi opera exportul datelor în 1"C" contabilitate.
Securitatea serviciului
Sistemul utilizat al securităţii informaţionale garantează confidenţialitatea acestui serviciu pentru clienţii băncii.
Întrebările privitor la încheierea contractului şi privitor la costul serviciilor: (373 22) 22–63–11.
Întrebările privitor la conectarea şi deservirea tehnică: (373 22) 22-80-47.